GT-MU SPR1 Tank Vezetés

Product Details

Félsz a nagy vasaktól? Vezess mini tankot! A legjobb választás árérték arányban viszont a férőhely erősen limitált!

Megtapasztalhatod milyen érzés egy igazi harckocsit vezetni illetve azzal utazni. Ez egy igazi egyszeri élmény az életben amit jobb nem kihagyni! A robosztus páncélzat, a katonás kényelem a lóreők a hang és a füst együtt felejthetetlen élményt ígér bárkinek                                                                                         14 és 90 év között! 

LEGÉNYBÚCSÚ / LEÁNYBÚCSÚ / SZÜLETÉSNAP / CSAPATÉPíTŐ PROGRAM 

Megtapasztalhatod milyen érzés egy igazi harcijárművet vezetni illetve azzal utazni. Ez egy igazi egyszeri élmény az életben amit jobb nem kihagyni! A robosztus páncélzat, a katonás kényelem a lóreők a hang és a füst együtt felejthetetlen élményt ígér bárkinek 14 és 90 év között! 

Minden tankvezetést oktatás és biztonsági eligazítás előz meg melyen a résztvevő családtagok/barátok is résztveszenek!

A nettó vezetési idő 15 perc

Teljes program kb. 1 óra

Kisérő jegy: 10.000/fő 

Leírás A GT-MU-1D könnyű, többcélú páncélozott jármű. Ez a GT-MU továbbfejlesztése, benzin helyett új dízelmotorral és néhány további fejlesztéssel. Úgy tervezték, hogy csapatokat, fegyvereket, lőszereket és egyéb katonai rakományokat szállítson nehéz terepen. A jármű hasznos teherbírása 1 000 kg. Ezenkívül tüzelõdarabok, habarcsok és speciális pótkocsik vontatására szolgál, legfeljebb 2 000 kg tömegû. A pótkocsi azonban vontatható a csökkentett járműterhelés árán. A GT-MU-1D frontális rakományhordozóként működhet bármitől, lőszerektől az üzemanyagig. Ezt a többcélú páncélozott járművet orvosi evakuálásra is használják a csatatérről. Az eredeti GT-MU gyártása az 1970-es évek elején kezdődött. A GT-MU-1D később jelent meg. Exportálták a volt Kelet-Németországba és esetleg más szovjet szövetségesekbe. Ez a jármű szintén megtalálható néhány volt szovjet köztársaságban.  A GT-MU-1D nagyszerű országúti mobilitással rendelkezik. Ez a jármű áthaladhat mocsarakon, homokon és havon. Hegyvidéki terepen is használható. A maximális tengerszint feletti magasság 4 650 m a tengerszint felett. A motor a vezetőtér mögött található. Ez elválasztja a sofőröt és a járműparancsnokot a csapattól. A GT-MU-1D hegesztett acél páncéltesttel rendelkezik. Páncélja azonban nagyon vékony és a védelem meglehetősen korlátozott. Csak a gyalogos kézifegyverek ellen nyújt védelmet. A jármű szintén érzékeny a tank aknákra, mivel a hajótest padlóját nem páncélozták. Ennek a könnyű páncélozott járműnek két tagja van, köztük a parancsnok és a sofőr. 8-10 katonát képes szállítani a hátsó  raktérben. Az utasok a hátsó ajtókon keresztül léphetnek be és hagyhatják el a járművet. Vannak tetőajtók is a megfigyeléshez, tüzeléshez és vészkijárathoz. A GT-MU fegyvertelen. Van azonban néhány tüzelési ablak, amely az utasok számára lehetővé teszi fegyverek használatát. A GT-MU-1D-t egy GAZ-5441.10 turbófeltöltős dízelmotor hajtja meg, 173 lóerőt fejleszt. Az eredeti GT-MU-t egy ZMZ-71 benzinmotor hajtotta, 115 lóerővel. Ez a jármű négy sebességes kézi sebességváltóval rendelkezik. Ez a jármű -50 ° C és + 40 ° C közötti hőmérsékleten üzemel. Ennek a könnyű páncélozott járműnek vízálló teste van és teljes egészében kétéltű. Vízen a lánctalpai hajtják. A kétéltű sebesség a vízen 5-6 km / h.

60000 HUF

Qty :
participants :

Price / Participants: 60000 HUF