MAZ Vezetés

Product Details

MAZ-537

Vezess egy hús vér 8x8 kerekes nehéz nyergesvontatót ami képes tankot és ballisztikus rakétát áthúzni az erdőn miközben maga előtt csinálja az utat!

Vezess egy hús vér 8x8 kerekes nehéz nyergesvontatót ami képes tankot és ballisztikus rakétát áthúzni az erdőn miközben maga előtt csinálja az utat!

MAZ–537
MAZ–537G vontató a Zamárdi Hadiparkban
MAZ–537G vontató a Zamárdi Hadiparkban
Gyártási adatok
Gyártó Minszki Autógyár, Kurgáni Autógyár
Kategória nehéz nyergesvontató
Tervező OGK–2 (főkonstruktőr: Borisz Saposnyik)
A(z) modell műszaki adatai
Teljesítmény
Motor D–12A–525A dízelmotor
Teljesítmény 525 LE
Max. nyomaték 2200 Nm
Átlagfogyasztás 125 l/100 km
Előző MAZ-535
Következő KZKT-7428

8×8-as hajtásképletű jármű. Alváza létraalváz, amelyhez minden kerék külön, független felfüggesztéssel kapcsolódik. A kerekek torziós rugózással rendelkező lengőkarokon helyezkednek el, az alsó lengőkarokhoz folyadéktöltésű lengéscsillapító csatlakozik. Minden kereket kardáncsuklós féltengely hajt. A hátsó kerekeket oldalanként hosszirányú, rugózatlan kiegyenlítő híd kapcsolja össze.

A vezetőfülke ötfős, a vezető, a segédvezető és három további személy befogadására alkalmas. A tetőn, a vezető oldalán kör alakú búvónyílás található. A vezetőfülkét motortól független fűtőberendezéssel látták el. A jármű motorját középen, a vezetőfülke mögött, hosszirányban építették be. A motorburkolat alatt oldalanként két-két hűtőradiátor található a hozzájuk tartozó ventillátorral.

A 38 880 cm³ hengerűrtartalmú, a V–2 harckocsimotoron alapuló D–12A–525A V12-es hengerelrendezésű, folyadékhűtésű, közvetlen üzemanyag-befecskendezésű, négyütemű, hengerenként négyszelepes dízelmotor 525 LE-t ad le 2100 1/min. fordulatszámon. Maximális nyomatéka az 1100–1400 fordulat/perc fordulatszám-tartományban 2,2 kNm. A hengerek furata 150 mm, a löket 180 mm. A motorblokk és a hengerfej is alumíniumöntvény. A motor atmoszférikus töltésű. Sűrített levegővel és elektromos indítómotorral indítható. A motor gyenge pontja az alacsony élettartam.

Motorfűtővel szerelték fel a hideg időben történő könnyebb indítás biztosítására. Hidrodinamikus nyomatékváltóval és háromfokozatú bolygókerekes sebességváltóval szerelték fel. Állandó összkerékhajtású a futóműve. Az első két tengely kerekei kormányozottak, a könnyebb kormányzást hidraulikus kormányszervó segíti. Kerekek központi nyomásszabályozással.

A jármű 60 km/h maximális sebesség elérésére képes.Terhelt trélerrel 20–40 km/h-s sebességgel képes mozogni. 100 km-en a fogyasztása 125 l. Üzemanyagtartályainak összes kapacitása 840 l-es. ezeket a motor mögött, annak burkolata alatt helyezték el. A két üzemanyagtartályon felül két-két töltőnyílás található.

Elektromos rendszere 24V-os. Négy darab 140 Ah-s, a harckocsikhoz is használt 6SZTEN–140M akkumulátorral szerelték fel. Generátora G731 típusú, az indítómotor SZ5–30 típusú.

A járműhöz többek között az 50 t teherbírású CSMZAP–9990 és CSMZAP–5247G félpótkocsikat (trélereket) használták.

300000 HUF

Qty :
participants :